Quickscan

Doe de Quickscan en beoordeel zelf of uw projectaanvraag in aanmerking kan komen voor financiële ondersteuning vanuit Stichting De Friesland (geldt niet voor kleinschalige initiatieven).

Uw project komt mogelijk in aanmerking

Uw project komt mogelijk in aanmerking voor financiële ondersteuning vanuit Stichting De Friesland. We nodigen u daarom graag uit om uw aanvraag in te sturen.

Wilt u een aanvraag doen voor een project?

Gebruik dan het aanvraagformulier projecten (pdf, 1449 kb). Dit formulier kunt u downloaden, opslaan in uw eigen omgeving, invullen en sturen naar info@stichtingdefriesland.nl.

Wilt u een aanvraag doen voor een kleinschalig initiatief?

Gebruik dan het aanvraagformulier kleinschalige initiatieven (pdf, 973 kb). Dit formulier kunt u downloaden, opslaan in uw eigen omgeving, invullen en sturen naar info@stichtingdefriesland.nl.

Uw project komt niet in aanmerking

Uw project komt niet in aanmerking om een aanvraag te doen bij Stichting de Friesland op basis van het door u gegeven antwoord in de QuickScan. We wensen u veel succes met uw initiatief.

Uw project komt niet in aanmerking